Neonová reklama
I přesto, že nápad použít neonovou trubici při výrobě reklam je starší přes 50 let, je možné s určitostí říci, že obliba neonové reklamy neklesá. V kombinaci s moderními materiály jako je například polykarbonát, různé sendvičové materiály (Dibond), ušlechtilé kovy apod. lze dosáhnout efektních výsledků.
Mezi přednosti neonových reklam patří nepochybně vyjímečný vzhled, možnost prosvěcovat velmi neobvyklé tvary, písma nebo symboly.
V zásadě rozlišujeme tyto základní typy neonových reklam:
- neonová trubice tažená po přední straně znaku - jako kontura nebo středem
- neonová trubice tažená po zadní straně znaku - podsvícení
Samostatnou kategorií jsou stále velmi populární neonové linky. Těmi lze efektně a poměrně levně zvýraznit celou budovu, podhledy (i v interiéru), různé převislé prvky na budovách apod.
Neonové trubice se používají i k prosvícení pro korpusové nápisy .